zondag 22 november 2009

de lamp hangt scheef

maar dat is in dit geval de bedoeling.
De keuken begint al aardig vol te raken
Van pierre


Het was de bedoeling dat we vanmiddag naar een nichtje van Rein zouden gaan maar die belde af.
Had ik zomaar extra knutsel uurtjes. Met The House of Elliot op de achtergrond ben ik aan het knippen en plakken geweest. Niet mijn favourite bezigheid maar als ik van Pierre een ouwe snoeper wil maken moeten er koek- en bonbondozen komen.
Van pierre


De foto's zijn niet geweldig, moet ik ook maar eens voor gaan zitten.
Nu alleen nog een wasteil met vies wasgoed en dan vind ik de keuken aardig klaar. Ook moet er nog wat aan de muren komen en de plank bij het fornuis wat voller.

Van pierre

Maar...dan komt de slaap- en badkamer.
De vlooienmarkt zelf......We krijgen maar 1 opdracht in de 14 dagen dus dat schiet niet hard op.

Verder heb ik geprobeerd om een gastenboek te installeren maar dat is niet gelukt helaas. Daar verdiep ik me een andere keer wel in.

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave oude keuken Tineke, ben er weg van. Hij gaat er steeds geweldiger uit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig allemaal, ben je met verbazing aan het volgen. ....

    Gr lenie

    BeantwoordenVerwijderen