maandag 16 november 2009

goedemorgen

En dan nu een blog dagboek!
De foto in de kop is een verjaardagscadeau wat ik gemaakt heb voor mijn vriendin Nelleke.
Helaas heeft TNT het nooit bij haar bezorgd, het enige wat er overbleef was de foto.

Zo als gezegd wil ik het op deze plek vooral hebben wat me bezig houdt. Een soortement dagboek dus. De dagboeken die ik ooit in mijn leven begonnen ben stierven allemaal een vroege dood maar ik heb alle vertrouwen in deze.
De afgelopen dagen ben ik vooral bezig geweest met de inrichting van de keuken van Pierre.

Pierre is een alleenstaande morgenster die ergens in Frankrijk een huisje op de kop heeft getikt. Zijn vriendin kon zijn levenstijl niet aan en is met kind vertrokken. Zo her en der zijn er nog herinneringen van haar in zijn huisje te vinden.
Het hele verhaal zal straks, met foto's te vinden zijn op mijn site.

Gisteren druk bezig geweest met het maken van email van papier. Gelukkig moest het allemaal wat oud worden want ik kreeg het maar niet netjes

Van pierre

5 opmerkingen:

  1. Hoi Tinus!

    Ik kom je even heel veel sucses wensen met je nieuwe blog.Ik ga je volgen hoor!

    Lieve groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Tinuk, leuk een blog met van alles. Zal me zo opgeven bij de volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Tineke, ik ben een "volger" geworden. Dan mis ik niets :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Tineke ga je zeker volgen je heb altijd van die goede ideeen.... En daar halen wij wel weer inspiratie uit... Dus ga zo door ik vind je heel vindingrijk....
    Gr lenie

    BeantwoordenVerwijderen