zondag 29 november 2009

ledikant

Ben nu al een paar dagen met een ledikant bezig maar het is hopeloos.
In HET franse boek staat een leuk spijlenbed. Moet je maken van electriciteitsdraad. Wat een ellende. Ik krijg het niet recht dus voor de spijlen heb ik maar sate
stokjes gebruikt. Ik heb er nu een stuk of vier gemaakt en het is nog niet naar mijn zin, maar ik stop er mee. Pierre moet er maar mee leren leven dat de bovenkanten wat gebocheld zijn.
Van pierre


Pierre is niet altijd alleen gewesst....sterker nog er was zelfs een kind.
De moeder kon de tekeningen op het behang niet zo waarderen maar Pierre kan het niet over zijn hart verkrijgen om er een behangetje over te plakken. Hij heeft ook nog wat spulletjes van zijn exvriendin staan.
Van pierre


Van pierre


Van pierre


De lappendeken en gordijnen komen nog en uiteraard blijft het niet zo opgeruimd

4 opmerkingen:

  1. Blijf me verbazen hoe goed je sfeer weet weer te geven. Vind je heel knap zoals je dat allemaal voor mekaar krijgt. Blijf je ademloos volgen hoor...

    Gr lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het geweldig, en het moest toch ook een oud bed worden? Dat is heel goed gelukt, nieuwe bedden zijn recht!
    Je bent gewoon te krities voor jezelf!!

    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tineke het is een geweldig bed geworden
    de hele kamer staalt veel sfeer uit
    super mooi gemaakt
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het prachtig, ook die tekeningen op het behang.

    BeantwoordenVerwijderen