dinsdag 24 november 2009

Nog steeds

Pierre in de maak.
Vanmorgen om 7 uur zat ik al met een pot koffie naast me aan mijn hobbytafel!
Hoezo verslaafd?
Dit is de achterkant van Pierre
Van pierre


Ik kan nhet niet over mijn hart verkrijgen om er een echt vieze man van te maken.
Het is zomaar een lieve alleenstaande man geworden die de hygiëne niet vreselijk belangrijk vindt maar het heerlijk vindt om wat aan te rommelen

Van pierre


Het ene oog kon beter geschilderd worden maar beter dan dit lukt me voorlopig niet.
Wie weet ga ik er nog eens aan prutsen. Bovendien, je ziet het alleen op zo'n foto als dit of onder de loep. Als hij op zijn plekje in het tafereel staat zie je er niets van.

Nu nog het vraagstuk van zijn jasje, kiel. hemd of wat dan ook.
Overal liggen lapjes!!!
Van pierre

3 opmerkingen:

  1. Tineke, hij is geweldig!!!!
    En ik heb je ook een award gegeven, kijk even op mijn blog om hem te kopieëren.
    Ook voor je tandem blog, dus jij krijgt er twee hahahahaha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind pierre super geworden tineke!
    leuk hoor je projekt!

    BeantwoordenVerwijderen