vrijdag 20 november 2009

wandeling

Van wandeling


het is prachtig weer! Het zonnetje doet haar best dus een goed moment voor een wandeling. Bovendien is het ook noodzakelijk. Een beetje beweging is geen overbodige luxe. We hebben plannen om in Biddinghuizen te gaan schaatsen. Mag ik eerst wel wat conditie opbouwen anders kan ik na een kwartier weer naar huis. Daar is die baan net iets te duur voor.
Verder ben ik even naar Het Goed (kringloop) geweest. Kon alleen een klein houten bakje vinden. Eigenlijk is er niet zo veel meer aan. Ze worden steeds duurder. Ze denken dat alles goud waard is

De waterketel is afgewerkt en ik heb nog een 1000dingenbakje gemaakt.
Van pierre

2 opmerkingen:

  1. Het was hier ook heerlijk weer vanmiddag, maar helaas is het ineens gaan plensen, het zal ook wel naar jou toetrekken in de loop van de middag of avond. Je hebt gelijk, het wordt steeds duurder in de kringloop, soms ben je op marktplaats goedkoper uit.
    Je duizenddingenbakje, ziet er zoals gewoonlijk bij jou, weer geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je houd het braaf vol, snap er niks van ik ben volger en toch zie ik je niet op mijn blog????
    Is wel heel leuk wat je gemaakt hebt, ik vind die vaas trouwens ook erg mooi!!
    Groetjes Nelleke!

    BeantwoordenVerwijderen