woensdag 25 november 2009

werken

Vandaag weinig tot niets aan de mini gedaan. Om half 8 was ik al op het werk.
Eerst de spullen voor het MDO uitprinten en nakijken, toen de sinterklaasspullen opzoeken. Daarna uiteraard versieren. We hebben tegenwoordig een tak aan het plafond om de pakjes in te hangen. Er waren in vorige jaren te veel bewoners die nijdig werden als in de door hun gevonden en opengemaakte pakjes niets anders dan lege doosjes zaten.
De kerstversiering hangen we ook hoog want we hebben ook iemand gehad die het spul probeerde op te eten. En gezond zijn kerstballen nu eenmaal niet.
Na het MDO boodschappen voor het poffertjes bakken 's middags. Daar tussendoor nog allerhande administratieve klussen. Ook komt de deadline voor de column er weer aan ik had geheel geen inspiratie. Nog steeds niet veel trouwens. Meestal bedenk ik iets in de auto onderweg. Tijd genoeg tenslotte maar deze keer wilde dat ook niet lukken.
Wel heb ik een paar vierkantjes geknipt van stofjes voor de lappendeken van Pierre.
Het is de bedoeling dat hij een oude lappendeken op zijn bed krijgt. Ben benieuwd of ik het voor elkaar krijg om die als hij klaar is ook weer vies te maken. Het is tenslotte veel werk, maar ach we zien wel!
Verder heb ik nu even helemaal nergens zin in, zelfs niet in een sudoku, of een boek of een filmpje.!
Tot morgen!

Van pierre

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen