dinsdag 17 november 2009

woensdag 18 november

Gisteravond was het wat later dan anders.
Er was een herdenkingsdienst op mijn werk voor de familieleden van de overleden bewoners van het eerste half jaar. Gedichten, muziek en een kaarsenritueel. Het was goed voor de familieleden hoorde ik nadien van verschillende mensen. Een echt en waardig afscheid.
Na afloop koffie en broodjes en mijn hand en spandiensten waren daar ook welkom.
was pas om half negen thuis. 'k had geen voeten meer over want ik moest zo nodig laarzen aan die net iets te smal zijn voor mijn voeten.

Vandaag ook weer de hele dag werken. Woensdag is de dag van overleggen. Tussen de bedrijven door probeer ik nog iets te breien.
Voor Astrid heb ik de rozenjurk gebreid die in de P&M stond. Ze heeft hetzelfde popje en vond de jurk zo mooi. Er is ook een kleinere versie van voor een meisjes popje. Nu heeft ze ook een schattig meisjespopje dus had ik aangeboden om dat jurkje ook te breien.
Heb ik gedaan maar toen het popje kwam was het veel te groot. De maat is geschikt voor een Blokker popje maar voor zo'n fragiel poppetje.......geen gezicht.
Dus.......breien we overnieuw!
Van pierre

2 opmerkingen:

  1. Och, wat zonde van je werk, maar misschien leuk om aan een kast te hangen of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja is zeker zonde van het werk, wilde het popje al wat dikker maken maar ja............... ze kan zo mooi breien, als het tweede jurkje af is zal ik er een paar foto's van maken, zo mooi!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen