donderdag 3 december 2009

brei- en haakwerk

Van pierre


Van pierre


Van pierre


Voor de opdracht van het forum voor de vlooienmarkt was ik snel klaar. Ik had nog onafgemaakte breiwerkjes, mooie swapjes die eigenlijk nergens anders goed uit de verf kwamen, een truitje in 1:24 wat ik ook nergens kwijt kon......gehaakte hoedjes, een tas etc...
Toch goedgekomen bij Pierre.
Eigenlijk vind ik dat het huisje van Pierre ook een een naam moet hebben.
Eerst dacht ik Morgenster te vertalen in het frans maar laatst vroeg iemand op het forum een franse naam voor haar Maison Rosa. Mij leek La vie en rose wel leuk. Daar heeft ze niet voor gekozen dus ik denk dat ik het dan zelf maar doe!

1 opmerking:

  1. Wat ziet het er weer leuk uit Tineke, grappig al die verschilldende breiwerkjes en zo vrolijk met die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen