zondag 6 december 2009



De "lappendeken"van Pierre is klaar.
De top is weliswaar een print maar gequilt issie wel.
Ik heb voor een print gekozen omdat het straks oud gemaakt moet worden.
Vies, smerig en kapot en zo. Of gewoon wat versleten, ligt eraan of ik het over mijn hart kan verkrijgen.

Heb ook nog een stoeltje voor op de slaapkamer gemaakt. Net zo één als ik voor Nelleke ook had gemaakt. Hij moet nog in de roest dus dat doe ik morgen.

Verder kriebelt het quiltvirus behoorlijk. Ik heb al weer woeste ideeën over zeker 5 quilts.
Op één van de vele blogs en sites heb ik een prachtige SBS quilt gezien en heb het boek wat net uit is over de Sylvia's Bridal Sampler dan ook maar besteld.
140 blokken moet er dan gemaakt worden. Zal wel even duren. Wel een werkje wat ik bij de bewoners kan doen. Zeker als het sprekende kleurtjes zijn.

Echtgenoot is vanavond samen met de buren naar Rammstein. Ik zit dus lekker de hele avond met lappie op schoot.

3 opmerkingen:

  1. Mooi Tineke, zonde om hem te "slopen"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind hem wel mooi geworden hoor die kan hij wel gebruiken met de koude straks...

    Gr lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige quilt voor pierre Tineke...
    nu nu een beetje viesmaken dan he..
    haaha en een klein muisje er uit laten steken..
    haahahaha..
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen