zaterdag 5 december 2009

een oud virus



heeft de kop opgestoken!

Bij het zoeken naar die ene quilt waar ik mee bezig ben kwam ik er nog een paar tegen. Een die voor een kwart klaar is, een paar blokken van een andere.
En ja...wat zit er dan in die laatjes die nooit open gaan?
Veel meer dan ik gedacht had. Ik heb zelfs kartonnen zeshoekjes, diverse metalen mallen. Jammer genoeg geen hexagon zoeker maar die kun je makkelijk zelf maken.
Ooit ben ik begonnen met het verzamelen van 110 verschillende bloemenstofjes. Zover ben ik niet gekomen dus met het idee voor die quilt heb ik ook niets gedaan.
Tot nu toe vrees ik. In één van mijn boeken wordt ook de aquarelquilten van Deidre Amsden besproken. Die vind ik zo mooi!
En dan de alleen maar quilten.....dus geen patchwork vooraf. Die vind ik ook geweldig. In één kleur maar met prachtige doorstikpatronen.

Heb ik voor de mini al 100 jaar meer leeftijd nodig, nu komt dit er ook nog bij.
Maar misschien ook niet.
Ik heb me heilig voorgenomen om eerst het onderkomen van Pierre klaar te maken eer ik weer aan iets anders begin. Of het ook lukt????

3 opmerkingen:

  1. OOOOOOo/............ff netje opruimen hoor..
    geniet veel te veel van pierre nu!
    hahaha en dan kom t de mini quilt nog en dan en en en..........hopelijk mogen we de moie leeftijd van 150 jaar halen anders komt het nooit allemaal af
    x marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk is dat, al die oude schatten weer terugvinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We doen het onszelf aan.....
    Gelukkig heel herkenbaar!
    Probeer nu eerst het onderkomen van Pierre af te maken ! En dan quilt je gewoon stiekum tussendoor, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen