vrijdag 25 december 2009

Eerste Kerstdag

Om te beginnen een ieder een heel goede Kerst!
Van quilt


De kussens zijn nu klaar!
Tussen de bedrijven door nog een blok gemaakt.
Zie nu dat het midden vierkantje niet vierkant is.
Jammer...maar ik laat het maar zo. Het wordt zo wel een quilt met schoonheidsfouten maar dat vind ik niet zo erg.
Eén hoekdeel heb ik op een ondergrond genaaid en de andere drie niet. Wel heb ik bij die drie malletjes op de stof geplakt. De verpakking van printpapier is idd erg geschikt. Dat strijk je er zo op en je kunt het meer dan 1 keer gebruiken.

Van quilt


Straks ga ik eerst naar het fornuis. Kinders komen morgen en die willen eten, wij ook trouwens. Als ik nu alles voorbereid heb ikmorgen minder te doen en het is ook lekkerder asl heteen nachtje heeft gestaan

1 opmerking:

  1. vind je kussens prachtig tineke...
    en je quiltje is ook al zo mooi...
    ondertussen zal je het eten voor morgen wel af hebben....
    wens je nog gezellige avond en een fijne dag morgen
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen