maandag 14 december 2009

Even iets anders


te doen gehad de laatste paar dagen.
Vrijdag zijn we op weg gegaan naar de nieuwe woonplaats van Nelleke en Wim.
Nelleke en ik hebben een stapel dozen weggewerkt

Rein en Wim hebben zich bezig gehouden met het loodgieteren


Van pierre


Bij thuiskomst zondagmiddag lag er een pakje op tafel.
Een beloofd iets van Sylvia waar ik nooit meer aan gedacht had, dus de verrassing was dubbel zo groot. Ik kwam het plaatje ooit tegen in een boek wat ik opmijn werk gebruik om herinneringen op te halen en het leek me een projectje voor Herman en Sylvia. Dit is het resultaat

Van pierre



Het kereltje staat op een kussen in wording. Wil ik één dezer dagen ook nog afmaken.
Met het onderkomen van Pierre ben ik niet veel verder gekomen. Een mens kan niet alles. Morgen weer de hele dag werken, dan komt er ook niets van. Gisteren heb ik trouwens ook de hele dag gewerkt, maar dan in mijn huis. Wie zegt dat een huisvrouw niets te doen heeft .......

1 opmerking:

  1. zooooo jullie hebben aardig werk verzet daar bij nelleke....
    die is dan ook snel over gegaan...
    ze zal heel blij geweest zijn met jullie hulp..
    wat een prachtige wagen met man....
    knap staaltje werk weer van stlvia en herman;-)
    leuk hoor...
    en pierre dat komt vanzelf toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen