maandag 21 december 2009

Nog steeds sneeuw

Van quilt


Buiten zitten wordt een natte aangelegenheid. Om eerlijk te zijn, ik ben vandaag nog niet buiten geweest. Nou ja, even iets in de container gedumpt maar verder niet.
De sneeuwlaag groeit gestaag en de vriezer is bijna leeg.
Hoop echt dat het woensdag beter is......Dan moet ik weer naar Opende.
Morgen moeten er toch echt boodschappen gedaan worden. Tweede Kerstdagt komen de kinderen en dan wil ik wel wat lekkers op tafel zetten.

Naast de huish. klussen heb ik de eerste drie blokken van de SBS quilt gemaakt.
Uiteraard eerst de makkelijke......ook heb ik nog niet genoeg lapjes in de kleuren die ik wil maar het begin is er!

Van quilt

1 opmerking:

  1. Het is prachtig, al die sneeuw,maar als je er uit moet, is het ineens niet zo fijn meer. Hoop dat het weer een beetje opknapt voor je.
    Je nieuwe quilt wordt leuk, mooi met dat blauw.
    En dan die eronder ligt \____________________/

    BeantwoordenVerwijderen