maandag 7 december 2009

Toch gedaan

Ik heb het quiltje toch maar in de koffie gelegd!
Van pierre


Het stoeltje is nu ook klaar en wacht op een stapel vuile kleren.

Van pierre


Vanmorgen nog even naar de kringloop geweest. Hopeleoze boel boel daar. De hele parkeerplaats stond vol. Was er vanaf 10.00 uur volop kerstspullen te koop. Ik heb nog niet vaak zoveel vrouwen met mandjes bij elkaar gezien. Behalve dan vlak voor de feestdagen in een supermarkt.
Ik heb eeb kwartier in de rij gestaan om de hengsels van een tas te kunnen betalen.De tas zelf gaat de prullenbak in als ik het patroon heb overgenomen.
Weet alleen niet wanneer ik die tas moet maken. Morgenochtend staan er andere dingen op het programma. Zoiets vervelends als overhemden strijken, badkamer soppen, eten voor bereiden, en dan mag ik weer naar mijn werkgever. Ook leuk maar toch........

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen