zaterdag 30 januari 2010

bad



vandaag een bad voor Pierre gemaakt. Nou ja voor Pierre. Hij gebruikt het vnl om de was te doen.
Ik vond nog een paar houten pootjes die ik ooit gesneden heb voor een spiegel.
Kwamen nun mooi van pas.
En in plaats van een scoubidooplasticje heb ik een rubber koordje gebruikt. Overgebleven van een periode dat rubber sieraden helemaal in waren.
Ik heb er aan 1 kant een snee ingegeven en dat op de rand van het bad gelijmd. Zo valt het er mooi over heen.
Ik ben niet helemaal tevreden over de roestplekken. Misschien dat ik die morgen nog verander.

2 opmerkingen:

  1. geweldig!!!
    wat een super winkel/huis krijgt pierre...
    en wat een smeerpoets is ie toch..
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo zo Tineke ben ik ff weg en is je bad helemaal gepimpt en wel voor Pierre wat een heerlijke viespeuk is het :)

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen