zondag 10 januari 2010

Ergens in het proces



is er iets niet goed gegaan. Ik had volgens de beschrijving strips gemaakt en die op maat geknipt. De eerste serie ging prima maar aan het eind van het verhaal had ik wel erg veel ruimte over. Niet weg te werken.
Dus een nieuwe maken. Alleen, ik had nog wat restjes stof van de blauwe das en kon dus geen lange reep meer maken. Ik heb toen alle wiebertjes stuk voor stuk uitgeknipt en genaaid. Nog niet perfect, het middenpunt zit niet bij elkaar maar beter kan ik het even niet. Heb alles met de hand gedaan, gezellig bij de tv.
Wel zit nu alles onder de draadjes en moet het kleine mondstuk van de stofzuiger er aan te pas komen.


.

1 opmerking:

  1. Mooi blok Tineke, ik hoop niet dat je elk blok 2 keer moet doen, 1 keer dubbel is wel genoeg, vind je ook niet. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen