woensdag 20 januari 2010

geen foto deze keer

De laatste paar dagen niets gedaan wat het fotograferen waard was.
Dinsdagmorgen heb ik mijn tijd verdaan door van hot naar her te rijden en de juiste winkels niet eens gevonden.
Ruim anderhalf uur en 100 km later ben ik er mee gestopt!
Wilde eerst naar een winkel in Almere. Nou klint Lelystad en Almere wel dicht bij elkaar maar als je Almere door moet ben je een poosje onderweg!
Diverse rondjes gereden maar de winkel niet gevonden. (later zag ik op google maps dat ik net dat ene hofje niet had gehad).
Dan maar weer terug. Naar huis? Ach ik kan wel even bij de kringloop in Emmeloord kijken!
Daar ben ik ook een paar keer geweest. Maar was het nou de titaniumstraat waar ik af moet slaan? Of juist niet? Er was een bocht dat wist ik nog wel.
Op de rotonde bij de titanuiumstraat......ja, een bocht!
Achteraf blijkt dat ik daar altijd verkeerd rijd. Daarom herken ik natuurlijk ook alles, bloos.
Het was inmiddels tijd om naar het werk te gaan...dus zo had ik de hele morgen in de auto gezeten en niets leuks gescoord. Moest wel weer opnieuw gas halen want ik had een dikke 300km gereden aan het eind van de dag.

Gisteren heb ik hexagons uitgeprint. Had eindelijk in de gaten hoe ik op de site die op het poppenhuisforum gelinkt werd het juiste formaat in kon stellen.
Voorlopig kan ik vooruit maar aan de 650 ben ik nog lang niet.
Vanmiddag moet ik weer naar Marum en daar kan ik als de muffins in de oven staan wel even wat hexjes maken.
Straks wat stofjes knippen, boodschappen doen, eten voorbereiden, naar Marum en dan vanavond gaat mijn weekend weer in!

Voor mijn buitenlandse volgers....volgende keer weer foto's!
Die snappen natuurlijk niets van mijn gebabbel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten