donderdag 7 januari 2010

lekker op de bank

Met Robin Hobb.
Geen quilt, geen mini vandaag. Op mijn werk is er een uitbraak van het norovirus. Oftewel buikgriep. Behalve dat het heel besmettelijk is, (ik moest het natuurlijk ook weer krijgen) is het niet ernstig maar wel heel vervelend.
Vooral het braken is bijzonder onaangenaam.
Tussen alle onaangenaamheden door die bij buikgriep horen, even achter de computer en verder dikt ingepakt op de bank met een boek.
De hele morgen liggen slapen na een doorwaakte nacht maar het is nu zo ver dat een kopje thee wel weer kan.
Meestal duurt het 2 tot 4 dagen, ik gok op 2!

Verder krijg ik nu ook de tijd om het boek wat ik al een poosje heb uit te lezen.
Het is het laatste boek van Robin Hob. Alle andere heb ik al gelezen en dit boek zet alle personages uit de vorige series bij elkaar en zijn er ook weer nieuwe uiteraard.
Drakenhoeder heet het. Het eerste boek van de kronieken van de wilde regenlanden.
Lekker pure fantasy jamjam

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat het weer een heel klein ietsepietsje beetje beter gaat. Met een fijn boek op de bank is ook wel eens lekker. Beterschap en veel plezier met je boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo! Ik hoop dat alles is al geslaagd voor het norovirus en alle moeite die hij brengt. Ik ben het eens met Marian, het is altijd leuk om een boek in de buurt hebben.
    Velen!

    BeantwoordenVerwijderen