vrijdag 8 januari 2010

PPHF Quiltje klaar


Het afwerken neemt toch altijd meer tijd in beslag dan je denkt.
Ik heb het toch maar helemaal door gequilt. Lastig om op dit formaat alle steekjes even groot te krijgen.
Heb het wel in de naad gequilt, anders werd het wel erg druk. De rand heeft een zigzag rand en knoopjes in de grote driehoeken.
De kleine driehoekjes op de binnenrand zijn zo klein dat ik ze geplakt heb. Naaien was niet te doen en het werd echt niet mooi. Om het af te werken heb ik er een dun koordje langs geplakt. Misschien wel niet volgens de regelen der kunst maar ach..
Al met al ben ik er best tevreden over.

5 opmerkingen:

  1. Oh....Tinus......PRACHTIG !!!
    Heel erg mooi en leuk gedaan!

    Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tineke hij is echt heel erg mooi geworden
    als ik een cijffer moest geven werd het het een 11

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi is die geworden een echte quilt hoor en wat een prachtige kleuren combinaties...In een woord geweldig.

    Groetjes lenie

    BeantwoordenVerwijderen