zaterdag 23 januari 2010

soms ben je gewoon ergens niet zo goed in.

Solderen kan ik wel.


Maar met van dat gebogen ijzerdraad allemaal dezelfde vormpjes buigen..tsssssss
Ik heb van alles geprobeerd. Alle vier tegelijk in de rondbek tang......
plat op het papier met patroon leggen en dan buigen.
Ik denk dat ik toch gewoon spijkertjes op de te volgen lijn moet slaan om het gelijk te krijgen. Ik heb daar aleen niet zo veel geduld voor.
Nu is Pierre overal tevreden mee dat dat is dan wel wer prettig.
Hij heeft nu een handdoekenrek en is bezig de vitrage te wassen.
Eentje hangt er al schoon op jet rek en de ander moet nog in bad.

dan ben ik verder nog met de workshop kinderwagen van Sylvia Beuker bezig.
Uiteindelijk heb ik hem toch gekocht.
Weet je wat Syl zei? Jij bent ook gek......je hebt er zelf één gemaakt!
Ja dat is zo maar die is toch anders dan die van jou!
Hihi, deze wordt weer anders dan die van mijn eerste en die van Syl..........
De kap heeft nu een poos in een beker koude thee gehangen en geloof me....hij was mooi! Nu alleen nog maar vies en slap en zo.
Ik had al eerder allemaal gaten in de stoffen bekleding gemaakt en het kantje kapot en zo maar nu ziet het er echt niet meer uit.



Als het straks droog is dan duw ik het wel weer in model.Ik wil de ophanging van de bak nu ook goed hebben. Met riempjes!
Als iemand mijn eerste wagentje nog wil bekijken........

toverkamp.moerstaal.nl en dan schatten op zolder!

Verder viel mijn oog op de zijkant van Pierre's huisje.....stond ook niet niet op de foto. Nu dus wel!

3 opmerkingen:

  1. OOOO Tineke, wat gaaf allemaal en die zijkant, ik geloof dat ik een beetje verliefd word op Pierre z'n spullen. Geweldig die oude rommel, daar houd ik zo van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het si weer leukkkkkk en dat workshopje van die was rek heb ik ook nog liggen..goede tip om eerst maar de vorm te spijkeren..hahaha
    en achhhhh wat ziet de kinderwagen er uit...
    dat zal nog wel beter worden hahaha....
    mooi ook de zijkant van het huis te zien;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tineke je rek ziet er echt wel goed uit voor Pierre,als we elkaar treffen zullen we het je wel voordoen, het is ook oefenen met een stuk draad, weet zeker dat jij het kunt.
    De wagen, wat jammer van je kap er zit ook aslan tussen en dat kan niet tegen water :( ben heel benieuwd wat het resultaat zal zijn, maar heb vertrouwen in je.

    Liefs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen