donderdag 25 februari 2010

buit van vandaag


Elke week ga ik wel een keer naar de kringloop.
De buit vandaag is weer erg leuk vind ik.
Verschillende kralenpakketjes met van alles en nog wat. wat ik niet kan gebruiken kan altijd nog weg.
Een heleboel pijperagers waaronder ook een heel stel katoenen. Aan 1 kant dikker dan aan de andere kant. Ik neem aan dat dit de echte ragers zijn. die heb ik eigenlijk nog nooit gezien. Maar voor 50 euricent ben ik vast niet bekocht.
Wat er ook lag, en daar blijkt uit dat men niet overal de prijzen van weet, een normaal pakje dasklei voor 5 euro. Dat is dan weer veel te gek.
Een hele rol geweven band met bloemetjes voor 2 euro en een klener rolletje papierachtig band ook voor 2 euro.
Ga nu lekker de kralen uit zoeken!

2 opmerkingen:

  1. zooooooo he lekker geslaagd...
    en prachtig dat roosjes band!
    daar zullen weer mooie dingen van gaan komen ;-)
    gr marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer leuke dingen gevonden, mooie kralen.

    BeantwoordenVerwijderen