zaterdag 6 februari 2010

lapjes


Gisteren even naar de kringloop geweest en vond daar zowaar een hele boel dezelfde blauwe lapjes. Een streepj en een ruitje. Weet nog niet wat ik er mee ga doen maar ik kon ze niet laten liggen.
Vandaag even naar Co geweest en ook daar heb ik lapjes gekocht. Ik heb 80 verschillende bloemenlapjes nodig. Dat heb ik nog lang niet maar het begin is er.



Ben ook nog met de badkamer van Pierre bezig geweest. Hij heeft nu een wasbak en kan zichzelf redelijk bekijken tijdens het scheren. (er komt nog een kraan boven hoor)



Verder verzamelt Pierre ook verzamelingen. Hij is begonnen met theepotten en bloemenvazen met bloemen erop. De slakken en eierdopjes heeft ie natuurlijk ook nog.
En alles moet een plaatsje hebben..........

5 opmerkingen:

  1. Tineke, wat een mooie lapjes zitten daartussen, geen wonder dat je er zo gelukkig mee bent. De badkamer van Pierre gaat er ook steeds leuker uitzien, die spiegelrand...... ziet er echt uit alsof die al jaren in de nattigheid heeft gehangen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend die badkamer van Pierre Tinek, en die lapjes!!!!! Wauww hoeveel bloemetjeslappies moet je nog???? c;))

    BeantwoordenVerwijderen