donderdag 25 maart 2010

beetje balen


is het wel. Heb ik zo mijn best gedaan om de tweede sok met dezelfde kleur te laten beginnen, klopt het kleurrapport niet. Zit er veel meer donkerblauw en blauw op het bolletje. Bij de teen kloppen de kleuren dus helemaal niet meer.
Na ja, heb een nieuw wolletje gekocht en een nieuw boekje.
Binnenkort wil ik ook de rondbreinaald gaan uitproberen.
Verder heb ik workshops van Sylvia binnen. Het keukentje en de poppenwagen. Zou dus dit weekend weer eens aan de mini kunnen. Ach we zien wel

2 opmerkingen:

  1. Jammer Tineke, die "klacht" had ik al meer gehoord. Maar in je schoenen zie je het verschil niet. Ben wel benieuwd naar je volgende wolletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer Tineke, kun je niet terug met het bolletje :):) is waar wat Marian zegt dan moet je de schoenen maar aanhouden. Ik vind ze wel heel mooi van kleur.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen