zaterdag 27 maart 2010

bij de knusselmussen



Het was weer gezellig gisteren.
Gusta had een workshop wandkleed appliceren voor ons voorbereid.
Erg leuk, wel veel werk dus ik heb het ook niet afgekregen.
Ik moest ook iets eerder weg dan de anderen.
Je ziet ik ben ingespannen bezig. Joyce heb ik van de foto gesneden. Ik weet nl niet of ze het wel goed vind dat ik haarzomaar op internet zet.
Petra had voor iedereen een paaskadootje en Hedda voor iedereen een printje van een doosje en een aankleedpopje.
Met Mijneke heb ik afgesproken om na mijn vakantie (in april) samen kralen te gaan kopen en een halsketting te maken. Mijneke maakt nl van die grote halskettingen. Ben ik helemaal verliefd op. Een leuk vooruitzicht dus!

1 opmerking:

  1. Hallo Tineke,

    Wat een gaaf kleed!!! wat een leuke spullen dragen ze allemaal aan in jullie groepje. Veel plezier met alles in elkaar zetten.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen