zaterdag 6 maart 2010

de rust is weer gekeerd



Gisteren waren vrienden van ons hier te logeren. Zo als van ouds weer heel gezellig.
Poespoes vond het helemaal niets! Toen ze nietsvermoedend beneden kwam werd ze aangestaard door drie border collies.
Ze staarde dapper terug, daar niet van maar nam toch al snel de wijk naar boven.
Nu had ik op mijn werktafel een zwarte lap stof laten liggen......onder de kattenharen!
Vrienden en honden zijn vroeg vertrokken vanmorgen, op weg naar hun bezigheden elders, maar pp heeft zich nu verschanst onder ons bed en blijft halverwege de trap ergens steken. Ze ruikt natuurlijk nog steeds hond.
De vorige keer heeft het drie weken geduurd eer ze weer over het karpet wilde lopen.
Normaliter mag ze nooit op de slaapkamer komen maar nu knijpen we een oogje toe.

Verder ben ik weer met een tas bezig. Een grote dit keer en zonder kantjes en frutsels. was eigenlijk niet de bedoeling maar ik zag de stof liggen en moest het hebben!
Ik heb het zwaar verstevigd dus het werkt wat lastig.
Dan heb ik nog het 3-d boekje gemaakt wat we bij Hedda zouden maken. De andere knusselmussen hebben dat ook gedaan maar wij waren in Noord Duitsland. Het maken van het boekje zou ik inhalen maar steeds als ik met Hedda had afgesproken werd het glad, sneeuwde het of was ik ziek. Uiteindelijk heeft ze de spulletjes maar mee genomen en heb ik het van de week afgemaakt.
Verder nog een blok van de SBS gemaakt

1 opmerking:

  1. oh wat erg voor de poes..... ik hoop dat ze vlug haar weg terug vind...succes met de knutsel

    BeantwoordenVerwijderen