donderdag 4 maart 2010

een gouden ouwe


Heb niet veel foto's gemaakt de laatste dagen. Voornamelijk gewerkt. Ook leuk hoor.
Ik wilde met een bewoner naar de winkel. Hij vond dat prima. Het zonnetje scheen heerlijk door de ramen. de verzorging kwam met dhr. k aan. Jas aan, in de rolstoel maar eenmaal buiten vond dhr het helemaal geen goed idee meer. Hoe kwam ik op het onzalige idee om hem in een rolstoel te poten en ergens naar toe te duwen!
Eenmaal in de winkel was alles weer goed. hij heeft het er wel de hele middag over gehad. Dan heb ik wafels gebakken. Met een appeltje door het beslag. Heerlijk!

Daarvoor had ik me door de meneer van de tomtom, geloof dat hij Bram heet, door Drachten laten loodsen. Over een route die ik zelf nooit gekozen zou hebben maar het ging geweldig!
Heb wat dingen voor het werk gekocht en bloemenlapjes voor mezelf. De bloemenquilt kan nog wel wat dessins hebben.

Maar nu over de foto. Was een ws van Sylvia. Lathyrus. Ik heb zo'n zin in lente en mooi weer!!!!!!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk Tineke, het weer, het ritje, de wafels, het feit dat Bram je zo goed de weg gewezen heeft, eigenlijk alles. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zie het helemaal voor me van die meneer herken het heel erg heb er ook mee gewerkt.

    die workshop moet ik toch maar eens gaan maken en volgende week een mooie vaas zoeken om ze in te zetten,goed idee dat ga ik doen bedankt voor de foto's

    Gr lenie

    BeantwoordenVerwijderen