dinsdag 16 maart 2010

nieuwe wolletjes


Kreeg gisteren de nieuwe wolletjes binnen.
je snapt.......direct aan de gang. Het eerste paar sneaker sokje waren tenslotte al af.
Ik moet nog wel wennen aan de bamboepennetjes. Niet omdat ze kort zijn want het minibreien doe ik ook op korte pennetjes. Ze zijn wel zacht en licht maar nog niet zo glad als alu pennetjes dus ik kan er nog niet zo snel mee breien. Maar ik heb goede hoop dat het na het eerste paar sokken wel beter gaat.
Verder had ik er niet opgerekend dat deze wol een onregelmatig gesponnen draad zou hebben.
De kleuren zijn prachtig maar op sommige stukken is de draad wel erg dik of juist erg dun.

Verder voor de miniliefhebbers nog wat foto's uit de oude doos.
De minipoppetjes komen hier niet zo goed uit de verf maar ala.


En dan nog de jurk die ik voor Astrid gebreid heb. Ben nog steeds bezig met het meisjesjurkje. De eerste keer was het veel te groot voor het popje dus overnieuw. Verder dan 3 naalden ben ik nog niet gekomen maar ik heb goede hoop dat dit in de vakantie over een maand helemaal goed komt.

4 opmerkingen:

  1. leuk! eigen sokken breien..
    ik doe het je niet na!
    en ohhhhh die gebreide jurk..wat een mooie!
    ja die moet je nu toch ook maar eens voor je zelf afmaken dan ;-)
    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige wolletjes heb je, mooie kleuren, maar dat het zo ongelijk gesponnen was, wist ik ook niet. Maar ze zullen vast wel lekker in het dragen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schaam me dood, maar zie nu pas mijn popje! Terwijl ik er zo geweldig trots op ben, want die jurk is toch mooooooooooooooooooooooooooooi!!!!!!!!!!! Dat is echt een pronkstuk, dus ze moet ook een ereplaats krijgen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen