dinsdag 2 maart 2010

toch nog 2 blokken



Tussen en poetsen en het zoeken naar de kat door toch nog twee blokken gemaakt.
De lapjes van Tine zijn bijna op. Misschien nog 1 of 2 blokken.
Ook deze weer op de hand. Doe het het voor tv, lekker relaxed. Dat het niet allemaal professioneel glad is vind ik niet zo erg.
Ik hoef het tenslotte niet te verkopen.
Weet nog steeds niet hoe ik de hurk wc moet maken, kan geen duidelijke foto vinden.
Nu gaan we in april naar Frankrijk maar op onze camping hebben ze geen hurk wc's meer. De cafeetjes dan maar eens proberen. Hoef tenslotte alleen een foto, hoef ze niet gebruiken. (ik ken alleen maar erg gore)
Straks weer werken. Hopelijk wordt het nu een normale week. De hoofdpijn is nog steeds niet over maar ik gok het er maat op.
Vrijdag komen R en M logeren. Gezellig!

3 opmerkingen:

  1. Mooie blokken Tineke.
    Heb je gegoogled op Frans toilet ? Komen een heleboel plaatjes tevoorschijn.
    http://images.google.com/images?num=50&hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&newwindow=1&sa=N&tab=wi&lr=lang_nl&q=Frans%20toilet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oké! Ik had op hurk wc gegoogeld. Maar heb nu de plaatjes die ik wil!!!!!
    dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geduld naaiwerkje,mooi, veel succes bij het terug vinden van de poes :-))

    BeantwoordenVerwijderen