vrijdag 2 april 2010

wandkleedje



Vandaag heb ik, naast allerlei andere dingen die niets met mini te hebben, het wandkleedje afgemaakt.
Ik kon alleen het voeringlapje en kraaltjes wat Gusta ons gegeven had niet zo snel terugvinden dus ik heb iets anders gebruikt.

Dan heb ik van de klaprozen stof een jurk geknipt. Verder boekje gelezen want ik heb een zere pols. Overbelast als ik alles wat ik op internet vind moet geloven.
Rein heeft er een zwachtel omgedaan. Dan snap ik eerder dat ik er niets mee moet doen. Het tikken op het toetsenbord kan wel naar mijn idee .......toch?

2 opmerkingen:

  1. wat een prachtig wandkleedje Tineke! ook leuk voor de lente! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is mooi geworden tineke!
    ben benieud naar je klaprozen jurk...
    en ja maar even rustig aan doen...ook typen is niet zo goed voor je pols..
    beterschap hoor!
    gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen