vrijdag 14 mei 2010

eindelijk weer eens


aan de mini. Het moest wel voor de heldeuren wegkomen hoor. De kap heb ik wel 6 keer geprobeerd. En toen hj dan eindelijk klaaar was vond ik hem niet mooi genoeg. Petje af voor Sylvia en/of Herman. Die hebben deze workshop ontwikkeld en die van hen ziet er heel strak uit.
Ik heb er dus maar mijn eigen draai aan gegeven. Het beertje heb ik bij Christa gekocht, een hele tijd geleden. Ook heb ik er nog een heel lief meisjespopje voor maar die heeft nog geen kleertjes. Weet niet goed wat ik haar aan zal doen

4 opmerkingen:

  1. Leuk is tie geworden Tineke, en dat popje komt wel aangekleed denk ik hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How sweet! Thanks for commenting on my blog so I could find yours! You've made some lovely minis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je weer aan het mini-en bent en de kinderwagen is prachtig geworden!

    groetjes Jody.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig poppenwagentje, echt lief.
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen