maandag 24 mei 2010

'k zou zo graag

een ketting rijgen!
Met dit mooie weer zit ik toch het liefst buiten op het dakterras. dus wat doe je dan?
Je sleept de boel naar buiten.
Bij de klaprozen jurk moet eigenlijk een ketting. Nu had ik wel veel (houten) kralen maar de kleur was net niet goed. Dus wat doe je dan?
Je verft of lakt ze. Rode nagellak kun je overal voor gebruiken.




Dan ben ik weer eens naar de kringloop geweest en vond een ketting met houten kralen.
Terwijl ik andere kralen aan het rijgen ben wordt deze gesloopt.
Het worden (na verven) bromtollen en zo. De grote lange worden vazen door ze aan één kant af te schuren en het gat groter te maken.

2 opmerkingen:

  1. hahaha...toen ik je eerste regels las dacht ik dus het zelfde..
    mooie kralen...
    is je klaprozen jurk al af dan...heb ik dat draadje gemist?
    zal is ff hier op je blog zoeken..
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja Marja, hij is af maar ik heb er nog geen melding van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen