maandag 31 mei 2010

ontmanteling



van het grote huis is begonnen. We denken er al heel lang over. Dwz. echtgenoot al lang en ik iets minder lang.
Het grote huis in de huiskamer wordt ontmanteld. Ik houd alleen de slaapverdieping en de komende bibliotheek over als kijkkasten. Het niveauverschil tussen de verdiepingen is inmiddels wel erg groot.
De deal met echtgenoot is dat ik dan de hele wand mag volbouwen met andere projecten, zoals Pierre, de badkamer, het zoldertje, speelgoedwinkeltje enz.
Heeft als voordeel dat ik in de kamer veel meer leuks te bekijken heb dat ik kan wisslen met projecten.


Als ik dan eenmaal een besluit heb genomen moet het ook meteen maar gebeuren.
Dus, de inrichting zit in dozen en het huis (zonder slaapverdieping) staat buiten. Voor de liefhebber. Er komen hier altijd veel kinderen voorbij op weg naar school maar als het over een paar dagen niet weg is gaat het of in de container of in de stookplaats. Wij zijn gek op ouwe herinneringen verstoken! Als het brandbaar is tenminste. Zo hebben we al heel wat verstookt. Banken, tafels, stoelen. hout wat Pa altijd bewaarde......

1 opmerking:

  1. Wat jammer Tineke, ik zou er een kast omheen gebouwd hebben, maar ja, ik heb bij jullie niets te vertellen :-). Een goede verstandhouding met je man over de kijkkastjes is natuurlijk het hoogste goed.

    BeantwoordenVerwijderen