zaterdag 29 mei 2010

schoentjes





Hoewel ik nog maar heel weinig op het pphuisforum kom zag ik laatst allemaal schoentjes voorbijkomen. Leuk, bleek een online ws te zijn geweest. Nu heeft er in de DHN ook van die schoentjes gestaan (van Dolores vd Akker) dus ik het palingleer te voorschijn gehaald.
Ik heb wel het zooltje een andere vorm gegeven en het patroon verkleind. Ik plak nl nooit het leer om de zool heen, dat vind ik te bultig worden, zelfs met dun palingleer.
Het is erg lastig om goede foto's te maken van zo dicht bij. De schoentjes zijn hooguit anderhalve centimeter maar de heel kleine kraaltjes die er op zitten zijn eigenljk nog te groot
Maar...het goede nieuws is.........ik heb weer iets gedaan!

3 opmerkingen:

  1. Ook al was het erg lastig het is je goed gelukt zeg!!! Wat een lieve schoentjes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt, en inderdaad bij jou zitten de zolen er mooier op!

    BeantwoordenVerwijderen