dinsdag 22 juni 2010

Abraham dArby



Een lastige roos. Toen we nog in Scheemda woonden stond de hele zijtuin vol met deze roos.Hier doet hij weinig. Te veel op de wind denken we. Zo jammer. Van de 25 struiken zijn er misschien 2 die het nog redelijk doen. Ieder jaar zeggen we dat we ze vervangen maar het komt er niet van. Wat moet je er anders inzetten?
Ze staan tussen de beukenhaag aan de straat en een lavendelhaag.
De enkele roos die wel bloeit is prachtig.

Verder kwam ik in de kringloop een bookmagazine van libelle tegen. De quiltclub van Jennifer Chiaverini. De hele avond plezier voor dertig cent.
Vanmorgen meteen weer in de quiltlappen gedoken en gesorteerd.
Waarom, waarom denk ik altijd dat ik tijd te kort kom om alles te doen wat ik zou willen doen. Ergens organiseer ik iets niet goed of ik moet mijn wensen aanpassen. Dat kan natuurlijk ook!
Eerst moet ik de workshop voor de knusselmussen voorbereiden want die komen as vrijdag.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige volle roos, Tineke, schitterende kleur. Jammer dat hij het niet zo goed doet, maar wat hij geeft is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klikte te snel (bloos) Leuk boek is dat, heb ik ook gelezen. Er zijn er nog meer van haar, die over quilten gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet het Marian. Heb al gezocht bij de internetboekenboeren. En het patronenboek met oa de Sarah sampler. Die is ook zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen