woensdag 9 juni 2010

allereerst

een warm welkom voor de nieuwe volgers.!!!!!!!!!!!

Omdat alle miniatuurprojecten nu op een wand in de kamer komen heb ik een "maquette"gemaakt zodat we een beetje een idee hebben hoe het er uit gaat zien.
Bovendien is het voor Rein ook beter als hij weet waar hij de gaten moet boren.



De sokken op de rondbreinaald zijn bijna af. Heb nog net genoeg garen voor een klein boordje. Dat is het voor deel van twee sokken tegelijk breien, Je kunt breien tot het garen op is. Verder vind ik het niet zo'n succes. op een rondbreinaald gebruik ik een andere techniek (meer haken) dan op 5 pennetjes. Het wordt dan niet zo gelijkmatig bij mij.



en zo lagen de klaprozen erbij na een regenbui

3 opmerkingen:

  1. Een heel project Tinus zo te zien, wat een boel gaajes boren moet Rein :)
    Word volgens mij wel een hele gave wand!!!
    Ben benieuwd hoe het er uit komt te zien.

    Jammer van de planten met al die regen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat Rein maar snel beginnen met de gaatjes, ben zeer benieuwd hoe dat gaat worden. En jammer van je klaprozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonde van je klaprozen en goed idee zo'n maquette, ben wel een beetje benieuwd hoe je wand dan wordt.
    Je kan natuurlijk ook 2 sokken tegelijk vanaf de teen breien met 2 setjes sokkennaalden, Kan je ook tot het laatste draadje breien.
    Ik vind het heerlijk om twee tegelijk op een rondbreinaald te breien, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.

    BeantwoordenVerwijderen