dinsdag 29 juni 2010

Boy's Nonsense


Weer een blok af van de SBS.

Ik heb ook de patronen van de dear Jane weer eens te voorschijn gehaald.
Nu heb ik op indernet wel een engelse beschrijving opgehaald (van de dearjane site)maar het duurt zo lang ik het vertaald heb zodat ik ook nog begrijp wat ze bedoelen.
Een nederlandse beschrijving heb ik tot nu toe niet kunnen vinden..
Ik heb wel hele mooie dear jane's gezien van verschillende mensen.
De meesten hebben een witte/ecru achtergrond stof. En een mevrouw had donkergroen geloof ik. Ik ben er nog niet uit. Zal ook wel licht worden. Ik wil de vele bloemetjes stofjes er voor gebruiken. De meeste lapjes zijn zo'n 50 cm en daar hoeven maar 9 hexagonnetjes uit.
Zal dus een drukke top worden in allerlei kleuren. Tenminste.......als ie af komt

2 opmerkingen:

  1. ooohhhhh tineke...
    je blokken zijn prachtig!
    het zal een hele mooie quilt worden ;-)
    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een pracht van een blok.
    Ook je DJ zal wel heel leuk worden met de bloemetjesstofjes.

    BeantwoordenVerwijderen