woensdag 30 juni 2010

Eerste DJ blokje



Het was een hele klus. 40 kleine stukjes aan elkaar priegelen met de hand. Want dat vind ik altijd nog makkelijker dan op de machine. Het wordt danniet zo strak, maar ala.
Wel jammer vind ik dat ik het waarschijnlijk niet kan gebruken voor de quilt. De achtergrondstof (dezelfde als voor de SBS) kan ik niet gebruiken. Het rafelt te veel.
Voor zulke kleine stukje is dat een ellende. SBS heeft veel grote stukjes.
Jammer, want het is wel lekker zachte stof.
Dus.........morgen in de hitte achter andere stof aan. Er moet natuurlijk wel goede stof komen, en wel direct (bloos)

2 opmerkingen:

  1. Zeker een gepriegel, wat veel lapjes, jammer dat de achtergrond stof rafelt. Dat rozenstofje is wel om te likkebaarden zeg. Succes met het uitzoeken van nieuwe stofjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie dat ik een vreselijke achterstand heb opgelopen, alles ziet er weer pico bello uit. En de eksters al weer bijna uit de kinders. De tijd gaat snel!! En jammer dat je roos jullie niet zo verwend met veel bloemen, maar mooi is tie!

    BeantwoordenVerwijderen