vrijdag 18 juni 2010

het regent!

eigenlijk miezert het. bah niks aan.
Net nu de rozen in volle bloei staan.
De Albertine kruipt de meidoorn in en de new Dawn en de kamperfoelie vieren een feestje op het dak van het tuinhuis.




gisteren even naar de kringloop in Emmeloord geweest.
Score, een ketting om te slopen (€1.), een borduurboek met patronen voor kussens en tapijten (makkelijk te herleiden naar 1:12 volgens mij) (€1.50), een boekje over lintkant ( € 1.25)en een snijmatje (€ 0.80).


Dan heb ik de kleine breinaaldjes weer op gezocht. Ik zou een jurkje voor assie breien maar dat bleek veel te groot voor het popje. Dus overnieuw beginnen. Het heeft even geduurd en gelukkig is Assie geduldig, maar het begin is er weer.

1 opmerking:

  1. Owwwww wat een ontzettend leuk patroontje heb je daar weer zeg!
    Zou je die naar mij kunnen/willen mailen????
    Op het PPH-forum vindt je mijn mailadres wel( Marleen Z)
    Het lijkt me erg leuk om 'm ook eens te maken;-)

    Liefs,Marleen

    BeantwoordenVerwijderen