maandag 14 juni 2010

miniwand



Mijn grote huis heeft een goed onderkomen gevonden. Een 7 jarig jochie, die uiterst voorzichtig met zijn speelgoed is, is dolgelukkig!

Inmiddels zijn alle projecten beneden en hangen aan de muur.
Een zooitje ongeregeld bij elkaar maar we vinden het wel iets hebben.
Het heeft ook als voordeel dat het inspirerend werkt doordat je het steeds ziet.
Er komen weer nieuwe idee├źn opborrelen voor kleine dingetjes die er bij kunnen.
Verder wil ik nog een kijkkast maken in de stijl van Brooke Tucker en een brocante slaapkamer. Dan nog een heftig aangekleed bed........tja

4 opmerkingen:

  1. Mooi zo'n wand en een kijkkast van Brooke Tucker, GAAAAAFFFFFFFF. Ik kijk er al naar uit ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, en Brooke Tucker............. nooit van gehoord zal zo eens googelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig geworden Tinus nu kijk je er lekker elke dag tegenaan, heeft zeker meerwaarde. Hoop dat je nog vele mooie projecten mag maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een geweldig gezicht zo!
    kan me voorstellen dat het erg inspirerend is!
    ik vind het super!
    gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen