dinsdag 1 juni 2010

schoenen en moed




Nu ik eenmaal besloten heb om de boel te veranderen zakt me de moed in de schoenen.
Het is de bedoeling dat ik de verdieping met de salon en de bibliotheek/herenkamer wel af maak en die boven op de slaapverdieping zet. Alleen...........het is nog zo'n werk en ik zie er zoveel aan wat me eigenlijk niet bevalt.
Vooral de salon is nog heel veel werk pffffffffff. Er moet eigenlijk nog een erker in aan de achterkant, anders wordt het zo donker......de buitenkant moet nog geschilderd worden en ik weet niet of ik die structuurverf nog wel heb......

'k Ging veel liever een variatie op dat franse huis bouwen. Dat hele nette, strakke lukt me toch niet goed.........
Ik zal er nog eens ernstig over denken

2 opmerkingen:

  1. ooohhhh tineke....
    wat doe je nu....
    zonde hoor...maar kan je wel begrijpen...
    blijf het prachtig vinden je bibliotheek...
    mischien alleen een kijkkast maken van je bibliotheek?
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is ook de bedoeling hoor Marja, maar dan wil ik de slaapkamer er ook bij. Die nl al klaar en wel naar mijn zin

    BeantwoordenVerwijderen