zondag 6 juni 2010



We zijn een nachtje uit logeren geweest, wat erg gezellig was, en ik heb bloemetjes voor op het dakterras gekocht vanmiddag. Daar stond nog steeds niets gezelligs, dus wij naar de bloemenboer.
Ik vind het allemaal wel erg duur geworden hoor. Een simpele fuchsia kost meer dan 10 euro. Zo moeilijk zijn ze niet te kweken.
Die plantjes moesten natuurlijk meteen in de bakken want er wordt slecht weer verwacht.
Tijd om te knutselen was er dus niet veel.
Ik heb Albertina's rose garden (tearoom) even leeggeruimd want ik moest nog 1 zijkant afwerken.Ben ik goed en wel op gang heb ik geen alabastine meer. Nou dan maar wachten tot morgen. Dan ben ik nog bezig om een kastje voor het zwarte gat te maken, en een paar stoeltjes van de tearoom zijn ook nog niet af.
Verdere foto's van de tearoom en van het zwarte gat staan op mijn andere site. Zie de link hiernaast (linkerkant)

1 opmerking:

  1. Nou als ik het verhaal zo lees nem je er maar druk mee Tinus,vervelend dat dan net alles op is grgrgr
    Plantjes kopen is niet gezellig meer, kost je handen vol geld, dus beter zelf stekken of zaaien.

    BeantwoordenVerwijderen