zondag 25 juli 2010

divan



Dit weekend weer eens iets aan de mini gedaan!
Ik kon gelukkig weer boven zitten zonder aan de kook te raken.
Al een poosje wil ik een divanbed maken die vol ligt met kussens en lappen.
Eerst wilde ik een kant en klaar bed kopen en die pimpen maar daar kon ik niet zo snel aankomen. Dus naar de praxis voor een profiellat. Wel jammer dat die 2.70 m zijn. Kan nu een hele boel divanbedden maken.
Vanmiddag heb ik het bed bekleed. Nu nog kussens en zo. Van de spullen die ik nog heb.
Voor op de vide van de biblotheek wil ik ook zo iets maken maar dan wat donkerder.
Uiteraard heb ik daar de materialen niet voor.
Eigenlijk heb ik geen goede plek voor dit bed. Gaat dus eerst de vitrine in!

5 opmerkingen:

  1. Het is wel een mooi divanbed zeg, prachtig bekledingstofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw !
    Prachtig Tinus.....
    Heel stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er geweldig uit, je divan bed. En materiaal zat toch? 2,75 mtr
    hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch, zoveel materiaal op voorraad?! :)
    Je divan is erg goed gelukt, mooie stoffering!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat is een mooie divan geworden Tineke, je kunt er zo op neer vleien :)

    BeantwoordenVerwijderen