woensdag 21 juli 2010

niets anders te doen






met dit weer kan ik weing anders doen dan op de bank zitten en me vooral heel rustig houden.
Naar mijn werk gaat echt niet.
De knutselspullen staan allemaal op zolder en daar is niet te wezen!
Lapjes en ptroontjes kan ik naar beneden mee nemen zonder al te veel rotzooi. Dus.........toch weer een paar paar blokken gemaakt. Er zwierf ook nog ergens een blok voor de SBS dus die heb ik ook afgemaakt.
Hopelijk koelt het morgen inderdaad af want ik moet op mijn werk "bbq-en".
Maar ik heb goede hoop.

het bovenste blok is niet zo netjes geworden als ik wilde.
Het blok met de paarse stukjes komt niet zo goed uit de verf maar daar lopen de verschillende kleuren paars in elkaar over.
Bij het onderste blok tenslotte heb ik niet de druppelvorm op de achtergrond geapliceerd maar van de achtergrondstof de druppel uitgeneden en op het achtergelegen stofje genaaid dmv het terugduwen van de naad met de naald. (kan ff niet op de term komen)

1 opmerking:

  1. Ik vind ze weer geweldig Tineke, vind het zo knap dat je dat allemaal kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen