zaterdag 25 september 2010

een middagje


bij de knusselmussen.
Het was weer de laatste vrijdag van de maand dus er wordt weer geknutseld.
Joan was de gastvrouw maar kon zelf niet mee doen wegens een probleem met haar schouder.
Ze had wel veel voor bereid.Alles stond klaar voor het maken van een parasol, hoedje en diverse tasjes!
Bakken met kantjes, bandjes en stofjes...keus te over.
Grappig ook om aan het eind van de middag te zien hoe iedereen toch iets anders heeft gemaakt van de zelfde patroontjes.



Wat ook erg leuk was.......In de afgelopen periode ben ik jarig geweest en ik ben ontzettend verwend met leuke kadootjes.
Van Joan en Joyce een kopje (1:1) met daarin een tafereeltje wat over quilten gaat.
Heel passend, er is zelfs een patchworkkleed bij.
Van Petra een prachtige map met van die ouderwetse platen die je aan je wand kunt hangen. Bij het bekijken van sommige van de platen moest ik eerst 2 keer kijken.........verhip, dat is mijn poppenhuis! Het huis heb ik niet meer maar nu wel wandplaten ervan. Zo leuk.
Gusta had een geweldig koffieserviesje voor me gemaakt met daarnaast een camé en Mijneke tot slot gaf me een heel mooie taart op een even zo mooie schaal.
Je snapt ik ging glunderend naar huis!

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige dingen heb je gekregen, wat leuk dat quilt tafereeltje.
    En jullie knutselmiddagje is ook zeer productief geweest, mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen