zondag 5 september 2010

weer thuis

We zijn weer thuis! Een week te vroeg, dat wel, maar nu hebben we lekker nog een weekje thuis.
Ik had een borduurtje meegenomen maar daar is weinig van gekomen. Ik heb wel een spreitje gequild voor een bed wat ik wil maken. Dat is niet helemaal geworden wat ik er van verwacht had. Ik had het patroon op de onderkant getekend en daar dus ook op gequild. Ik was in de veronderstelling dat het op de goede (satijnen) kant hetzelfde zou zijn. Niet dus, het patroon is slecht te zien. Je ziet alleen maar steekjes. Ook grappig maar niet helemaal de bedoeling.
Deze week eerst het bedje maken en dan zie ik wel wat ik er mee doe.
Het wordt trouwens niet de hele week knutselen. Er wordt ook gefietst.
Gisteren een rondje van 45 km gedaan. Om het af te leren. Eerst over de Oostvaardersdijk........heel iets anders dan het Thuringer wald.
De belevenissen van de vakantie komen op mijn ander blog (Toverkampse tandemtochten)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen