dinsdag 19 oktober 2010

ff pauze

kreeg vrijdag van de dokter te horen dat ik een cts heb aan mijn rechterhand.
Ofwel een carpaal tunnel syndroom. Ik kan 8 november pas bij de neuroloog terecht. Dus tot die rijd is het rust met de hand. Heb 's nachts een polsbrace om en ben benieuwd of dat gaat helpen. Ik las ergens dat een kwart van de gevallen spontaan geneest. De andere driekwart wordt op de één of andere manier behandeld. ik vertrouw er maar op dat ik bij die kwart hoor.
voorlopig dus even rustig aan, opletten met bepaalde bewegingen. fietsen, autorijden, knippen, .


een krans die ik vorige week voor mijn werk gemaakt heb.

2 opmerkingen:

  1. Cuidate y cumple lo que te mande el médico. Aprende a estar un poco quieta, yo no sé estar sin hacer nada :(
    Esta corona está preciosa.
    Besos Clara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe rustig aan met je hand.
    Iedereen heeft ook last van hand.
    Mooie boeket heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen