zaterdag 27 november 2010

knusselmussen middag



De laatste vrijdag van de maand! Knusselmussen dag.
Het was weer reuze gezellig. Deze keer bij Petra die al voorzichtig met Kerstmis bezig is.
We gingen een documentenmap maken.
Een zakje vol papier, lint en andere zaken lag er al op ons te wachten, evenals de heerlijke gevulde speculaas aangevuld met andere lekkere zaken.
Dat we gingen dat maken, moet je ruim zien!
Ik heb voornamelijk gekeken hoe Hedda mijn mapje in elkaar zette.
Ja, tenslotte heb ik iets aan mijn hand hihi.
Gusta had wat aan haar been maar dat telde niet, die moest het zelf doen.
Verder kwam Hedda nog met een verlaat verjaardagscadeautje.
Een kaartenbak met daarin uiteraard kaarten. Ik kreeg direct weer inspiratie voor mijn bibliotheek. De documentenmappen misstaan daar trouwens ook niet. We kregen genoeg papier mee voor nog een aantal mappen.
Petra, Hedda en natuurlijk ook de andere meiden........hartelijk voor deze leuke middag.

4 opmerkingen:

  1. Mooie documentenmap en och, niet zelfgemaakt maar door een ander..... zie je helemaal niets van :-) De kaartenbak ziet er ook geweldig uit, begrijp best dat je dan weer ineens inspiratie krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice work. I really like that file folder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Una tarde muy productiva :)
    Unos trabajos muy bien hechos y con amigos y dulces ¿Que más se puede pedir?
    Besos Clara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk weer zal inderdaad niet misstaan in je bieb.

    Straks kan je het dan zelf nog een keer proberen als je hand weer beter is.

    Gr lenie

    BeantwoordenVerwijderen