woensdag 29 december 2010

niet naar de beurs


Ik heb nu toch definitief besloten om niet op de beurs in Urk te gaan staan.
Ik heb niet genoeg bankjes kunnen maken om ook een beetje keus te hebben en ik vind het niet leuk om er allerlei andere dingen bij te gaan zetten.
Dan vallen de bankjes niet meer op, bovendien wil ik het meeste ook niet kwijt.
Een ander probleem is dat ik het tillen, versjouwen, autorijden en weer tillen en uitpakken gewoon niet achter elkaar kan doen.
En een hele dag gezellig zitten en niets doen kan ik al helemaal niet (maar dat heeft niets met mijn hand te maken).
Ik ben momenteel wel een beetje aan het quilten maar dat kan ik met de naaimachine doen.
Ik heb ook meer dan genoeg van al die gladdigheid, ik wil zomer!!!!!!!!

1 opmerking:

  1. jammer tineke...
    jouw bankjes zijn prachtig en gelukkig ben ik al in het bezit van een van jouw mooie bankjes..
    beterschap hoor en zal voor je duimen dat de zomer snel zal komen..
    xx marja

    BeantwoordenVerwijderen