zaterdag 15 januari 2011

beurs Urk



Ondanks dat de mini stil ligt ben ik toch naar de beurs op Urk geweest.
Het was weer als vanouds gezellig.
Veel heb ik niet gekocht want wat ik wil hebben was er niet (palingleer en knalgele zijde).
De glazen kandelaars en bonbonnniere zijn voor bij het vaasje wat ik al heb van datzelfde glas.
ze hadden daar ook schattige kruiken, en vazen van aardewerk, leuk voor bij Pierre, maar daar zie je niks meer van als de voorgevel er voor staat. Dus dat heb ik lten staan. Marijke vroeg nog of ik al weer met een neiuw project bezig ben.......nee dus, alleen de bibliotheek en verder nog geen inspiratie.

3 opmerkingen:

  1. leuk spul heb je weer gescoord, ik vind dat glaswerk ook zo mooi. Die inspiratie komt heus wel weer wanneer je er aan toe bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, toch nog leuke spulletjes gekocht!
    Ik vond het geweldig je weer eens te zien.....was heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een boel leuke lappies, en mooi glaswerk.
    Inspiratie komt wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen