zondag 23 januari 2011

mousepad en quiltje

Toen ik zaterdag even in de boekhandel was om mijn poppenhuisbladen op te halen zag ik deze mousepad liggen.
Geweven in Instanbul staat erop. Er waren verschillende dessins maar deze past het beste in mijn bieb.
Misschien haal ik de anderen ook nog wel op.



Dit weekend heb ik me weer eens op de mini gestort.
Ik ben een houten tuinbankje aan het maken die ""aangekleed" wordt met een quilt en quiltspullen. Dit quiltje is gemaakt van de lapjes die ik op de beurs gekocht heb.
Niet helemaal recht geworden maar het was een goede oefening in het machinaal quilten

3 opmerkingen:

  1. wat een prachtig tapijt waar verkopen ze die ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi tapijtje en de kleuren zijn zo warm om te zien. Lijkt me ook mooi in je bibliotheek, je quiltje ziet er ook leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi quiltje heb je gemaakt! Mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen